click aquí
staff
verdammnis
Japón ★ Año 5000
La ciudad donde los gritos son el eco de la violencia, donde la sangre tiñe las manos de sus habitantes, las lágrimas son el icono de la miseria y las risas siniestras el temeroso despertar de muchos que confunden deseo y violencia. Las sombras se adueñan de sus calles más antiguas mientras en el nuevo pavimento luce un sol que esconde terribles tormentas. Miles de ojos ignoran lo que tras la ciudad se teje, las telarañas que se mecen a voluntad de los más poderosos. Mientras en su agujero algunos luchan por ver la luz.

enlaces
● ● ●Temas que te facilitarán tu estancia en Verdammnis. Lo esencial, lo básico, los atajos que te llevarán a los rincones más concurridos del foro.

● ● ●
Conectarse

Recuperar mi contraseña

● ● ●
¿Quién está en línea?
En total hay 32 usuarios en línea: 10 Registrados, 0 Ocultos y 22 Invitados :: 1 Motor de búsqueda

Anatoly X. Kuznetsov, David Wilde, Gabriel D. Littenber, J. Théodore Wang, Joachim Fauré-Dumont, King, Lyov, Nil Dyel, Nino C.Bowen, Ryosuke

La mayor cantidad de usuarios en línea fue 125 el Miér Feb 28, 2018 10:25 pm.
destacados
● ● ●Apartado especial dedicado a esos personajes que entre la multitud, han llamado la atención por sus curiosos expedientes. ¡Echa un vistazo a las fichas destacadas de Verdammnis!
01. Morfeo
Terrorista | Extintion | Seme
02. Adrien
Yakuza | Demonio | Seme
03. Niklaus
Sociópata | Caronte | Seme
04. Memphys
Ejecutor | Vesta | Suke
05. Noiz
Hacker | Mestizo | Uke
06. Cédric
Legionario | Mestizo | Seme
07. Ginoza
Ejecutor | Humano | Uke
08. Vagn
Ciudadano | Elemental | Suke
09. Nazar
Dog Bullets | Androide | Suke
10. Drift
Mécanico | Androide | Suke
11. Nombre
Grupo | Raza | Posición
10. Nombre
Grupo | Raza | Posición
últimos temas
● ● ●
Últimos temas
» → Reservas
por Gabriel D. Littenber
Hoy a las 7:42 am

» → Recuperar Color
por Blake
Hoy a las 6:02 am

» → Cerrar- Borrar Temas
por Blake
Hoy a las 5:30 am

» toma#id. ❞
por Toma
Ayer a las 9:54 pm

» 春haru's id
por Haru
Ayer a las 11:55 am

» ❛❛ 飢餓 —ted's id.
por J. Théodore Wang
Ayer a las 11:31 am

» Afiliación Elite Evil Immortal
por Invitado Ayer a las 8:25 am

» → Editar Ficha
por Gore
Ayer a las 5:14 am

senpais
● ● ●No existe rincón de Verdammnis que ellos ya no hayan explorado, conoce a los mejores posteadores del foro.

kohais
● ● ● Entérate quienes son los usuarios más activos de la semana. ¿Te gustaría ser uno de ellos? ¡Mueve esos deditos y postea!

discord

◈ We're animals.

por Gale Natanael S. el Dom Jun 17, 2018 12:06 am

Frase :
El mundo era una jodida mierda, de días grises, de lluvia que no paraba. De ganas de mandarlo todo a la mierda. Entonces aparecías y sonreías. Se detenía todo. Incluso dejaba de llover en tus pestañas. Y te juro que me daba igual que fuera una mierda, si tú me abrazabas.

Posición :
Suke

Pareja :
Un idiota.

Raza :
Dragón

http://www.verdammnis-yaoi.com/t12759-we-are-animals#101335
Gale Natanael S.
EjEcUtOrES
Gale
You call me out of my slumber Like a ghost laying down in my bed Fill my room with lightning and thunder Make your veins run hard on my chest I'll never forget loving you sweetly Your sugar still burns on my tongue Your love still hurts I tried so hard to escape you But I found out there's nowhere to run It's too easy to love and to hate you Oh my healing has only begun

cronología.

Branndrage Ezra Rosenzweig.
03 — Crimson wool Matt Byrnes.
Forbearance A. Émilien Vernier.
Let the right one in Midoriya D. Izuku.
AU — Sesame syrup Matt Byrnes.

Bite of misery Matt Byrnes.
02 — Shark smile Matt Byrnes.
01 — Brannmonster Matt Byrnes.
Matt Byrnes
Interés romántico

???
?????

???
?????
Gale Natanael S.

Frase :
El mundo era una jodida mierda, de días grises, de lluvia que no paraba. De ganas de mandarlo todo a la mierda. Entonces aparecías y sonreías. Se detenía todo. Incluso dejaba de llover en tus pestañas. Y te juro que me daba igual que fuera una mierda, si tú me abrazabas.

Posición :
Suke

Pareja :
Un idiota.

Raza :
Dragón

"
EjEcUtOrES

por V. "Iris" Grześkiewicz el Jue Nov 08, 2018 12:13 pm

Frase :
my blood just wants to say hello to you, my fear is warm to get inside of you, my soul is so afraid to realize how very little bit is left of me. take me with you. without you everything just falls apart. it's not as much fun to pick up the pieces.

Posición :
Uke

Pareja :
Sólo soy la puta de Zangetsu.

Raza :
Dride

http://www.verdammnis-yaoi.com/t12759-we-are-animals#111679
V. "Iris" Grześkiewicz
PrOsTiTutOS
Iris
My blood just wants to say hello to you, my fear is warm to get inside of you, my soul is so afraid to realize how very little bit is left of me. take me with you. without you everything just falls apart. it's not as much fun to pick up the pieces.

cronología.

Our future begins Zangetsu Kurosaki.
A silent plea Karma.
Magia Izumi.

I choose you Zangetsu Kurosaki.

Zangetsu Kurosaki
Amo | Pareja

Elías Neumann
Platónico

???
?????
V.

Frase :
my blood just wants to say hello to you, my fear is warm to get inside of you, my soul is so afraid to realize how very little bit is left of me. take me with you. without you everything just falls apart. it's not as much fun to pick up the pieces.

Posición :
Uke

Pareja :
Sólo soy la puta de Zangetsu.

Raza :
Dride

"
PrOsTiTutOS

por É. Raphaël Szőke el Jue Nov 08, 2018 2:55 pm

Frase :
I fell right through the cracks And now I'm trying to get back Before the cool done run out I'll be giving it my best-est And nothing's going to stop me but divine intervention.

Posición :
Seme

Pareja :
Emmilian.

Raza :
Templario

http://www.verdammnis-yaoi.com/t12759-we-are-animals#111682
É. Raphaël Szőke
CiUdAdAnOS
Raphaël
I know I should've fought it At least I'm being honest Feel like a failure 'Cause I know that I failed you I should've done you better I don't deserve it I know I don't deserve it But stay with me a minute I swear I'll make it worth it Can't you forgive me At least just temporarily I know that this is my fault I should have been more careful.

cronología.

I finally find you Emmilian Velychenko.
Friendly support B. Stein Baasch.

AU — If you had always been there Emmilian V.

Emmilian Velychenko
Interés romántico

???
?????

???
?????
É. Raphaël Szőke

Frase :
I fell right through the cracks And now I'm trying to get back Before the cool done run out I'll be giving it my best-est And nothing's going to stop me but divine intervention.

Posición :
Seme

Pareja :
Emmilian.

Raza :
Templario

"
CiUdAdAnOS

por A. Czar Ilyaev el Jue Nov 08, 2018 7:36 pm

Frase :
I have found some kind of temporary sanity in this Shit blood and cum on my hands I've come round full circle My lamb and martyr, This will be over soon You look so precious.

Posición :
Seme

Pareja :
¿Con qué propósito?

Raza :
Ángel

http://www.verdammnis-yaoi.com/t12759-we-are-animals#111699
A. Czar Ilyaev
PoLíTicOS
Czar
I was so young and vestal then you know it hurt me But I'm breathing so I guess I'm still alive Even if signs seem to tell me otherwise. I do unto others what has been done to me, Do unto others what has been done to you. My lamb and martyr, You look so precious. Won't you—won't you come on a bit closer, Close enough so I can smell you. I need you to feel this I need this to make me whole.

cronología.

02 — L'âme brisée de l'innocence Gabriel H. Sage.
AU — Eloignez-vous de mon fils Gabriel H. Sage.
AU — Jeu de séduction Gabriel H. Sage.
AU — Je suis tout à toi Gabriel H. Sage.

01 — Ange déchu, ayez pitié de moi Gabriel H. Sage.
Gabriel H. Sage
Mascota | Pareja

???
?????

???
?????
A. Czar Ilyaev

Frase :
I have found some kind of temporary sanity in this Shit blood and cum on my hands I've come round full circle My lamb and martyr, This will be over soon You look so precious.

Posición :
Seme

Pareja :
¿Con qué propósito?

Raza :
Ángel

"
PoLíTicOS

por Jérome K. Nadežda el Jue Nov 08, 2018 7:37 pm

Frase :
Angels bleed from the tainted touch of my caress Need to contaminate to alleviate this loneliness I now know the depths I reach are limitless Oh my beautiful liar Oh my precious whore My disease my infection I am so impure.

Posición :
Uke

Pareja :
Hmm... No lo creo.

Raza :
Mestizo

http://www.verdammnis-yaoi.com/t12759-we-re-animals#111700
Jérome K. Nadežda
SiCaRiOS
Jérome
Devils speak of the way in which she'll manifest Angels bleed from the tainted touch of my caress Need to contaminate to alleviate this loneliness I now know the depths I reach are limitless Oh my beautiful liar Oh my precious whore My disease my infection I am so impure.

cronología.

Nedokonalé Dion N. Heiskanen.
Don't scream Dick Grayson.

Newcomer Grimmjow Jaegerjaquez.
???
?????

???
?????

???
?????
Jérome K. Nadežda

Frase :
Angels bleed from the tainted touch of my caress Need to contaminate to alleviate this loneliness I now know the depths I reach are limitless Oh my beautiful liar Oh my precious whore My disease my infection I am so impure.

Posición :
Uke

Pareja :
Hmm... No lo creo.

Raza :
Mestizo

"
SiCaRiOS

por Tsubaki el Jue Nov 08, 2018 7:39 pm

Frase :
I long to hear your voice, but still I make the choice to bury my love in the moondust. Yeah, I'm living far away, on the face of the moon. I've buried my love to give the world to you.

Posición :
Uke

Pareja :
El mejor postor.

Raza :
Kitsune

http://www.verdammnis-yaoi.com/t12759-chronology-we-are-animals#111701
Tsubaki
OiRaNS
Tsubaki
I'm building this house, on the moon Like a lost, astronaut Lookin' at you, like a star From a place, the world forgot The brightness of the sun, will give me just enough To bury my love, in the Moondust I long to hear your voice, but still I make the choice To bury my love, in the moondust I've buried my love to give the world to you

cronología.

Sakura S. Cleveland Dankworth.
Watashi no hana Neall.
Tied of you Neall.

AU — It's always been you Neall.

01 — Eien no yoru Neall.
Neall
Alma gemela

?????
???

???
?????
Tsubaki

Frase :
I long to hear your voice, but still I make the choice to bury my love in the moondust. Yeah, I'm living far away, on the face of the moon. I've buried my love to give the world to you.

Posición :
Uke

Pareja :
El mejor postor.

Raza :
Kitsune

"
OiRaNS

por Mihael el Jue Nov 08, 2018 7:40 pm

Frase :
I choose to survive whatever it takes, you won’t pull ahead, I’ll keep up the pace and I’ll reveal my strength to the whole human race. Yes, I am prepared to stay alive and I won’t forgive. Vengeance is mine and I won’t give in because I choose to thrive.

Posición :
Uke

Pareja :
No soy tan ingenuo.

Raza :
Licántropo

http://www.verdammnis-yaoi.com/t12759-we-are-animals#111696
Mihael
EsClAvOS
Mihael
I choose to survive whatever it takes, you won’t pull ahead, I’ll keep up the pace and I’ll reveal my strength to the whole human race. Yes, I am prepared to stay alive and I won’t forgive. Vengeance is mine and I won’t give in because I choose to thrive.

cronología.

(AU) The most unsuitable pet Zarek J. Dubanowski.
Hunting night Logan Howlett.
Dirty despair Aslan.
Your sin Zarek J. Dubanowski.
Zarek J. Dubanowski
Amo | Enemigo

???
?????

???
?????
Mihael

Frase :

Posición :
Uke

Pareja :
No soy tan ingenuo.

Raza :
Licántropo

"
EsClAvOS

por Caín A. Vorobyev el Dom Dic 02, 2018 9:02 am

Frase :
This is not the way into my heart into my head into my brain into none of the above, this is just my way of unleashing the feelings deep indise of me this spark of black that I seem to love. We can get a little crazy just for fun. Sink your teeth into my flesh.

Posición :
Suke

Pareja :
Abel será sólo mío.

Raza :
Beast

http://www.verdammnis-yaoi.com/t12759-chronology-we-are-animals#113459
Caín A. Vorobyev
LeGiOnAriOS
Caín
this is not the way into my hear into my head into my brain into none of the above this is just my way of unleashing the feelings deep inside of me this spark of black that I seem to love we can get a little crazy just for fun. sink your teeth into my flesh.

cronología.

Desire Ethan Sheppard.
Heaven & hell Aslan.

AU — Lips with blood flavor Ethan Sheppard.
AU — Summer nights Ethan Sheppard.

Guilty past Sephiroth Nightroad.
Ethan Sheppard
Atracción

Aslan
Amistad

???
?????
Caín A. Vorobyev

Frase :
This is not the way into my heart into my head into my brain into none of the above, this is just my way of unleashing the feelings deep indise of me this spark of black that I seem to love. We can get a little crazy just for fun. Sink your teeth into my flesh.

Posición :
Suke

Pareja :
Abel será sólo mío.

Raza :
Beast

"
LeGiOnAriOS

por Kailee S. Anschütz el Jue Dic 27, 2018 12:07 am

Frase :
Close my plastic eyelids You say this is the love we all hope to find So don't cry, don't worry You're supposed to bleed the first time.

Posición :
Uke

Pareja :
Es complicado.

Raza :
Vampiro

http://www.verdammnis-yaoi.com/t12759-chronology-we-are-animals#115186
Kailee S. Anschütz
GeIshAS
Kailee
Close my plastic eyelids You say this is the love we all hope to find So don't cry, don't worry You're supposed to bleed the first time. The books, sad songs, and cinemas They all lied lied lied Why didn't anyone tell me Love is like being fucked with a knife?

cronología.

Everything can be worse John Wick.
Strange young world B. Stein Baasch.
Déjà vu N. Uzumaki Naruto.

AU — Childish greed N. Uzumaki Naruto.

Naruto Uzumaki
Interés romántico

???
?????

???
?????
Kailee S. Anschütz

Frase :
Close my plastic eyelids You say this is the love we all hope to find So don't cry, don't worry You're supposed to bleed the first time.

Posición :
Uke

Pareja :
Es complicado.

Raza :
Vampiro

"
GeIshAS

por Baldr E. Vilhjálmsson el Miér Feb 13, 2019 8:13 pm

Frase :
Hear the roar and you will know you’re alive Feel the energy build in your soul Feed the fire that is raging inside.

Posición :
Seme

Pareja :
Perdí la cuenta.

Raza :
Vesta

http://www.verdammnis-yaoi.com/t12759-we-re-animals#118516
Baldr E. Vilhjálmsson
MeRcAdErES
Baldr
Show them strength that just can’t be defied Find the power to devour, let the beast inside now be woken In this world only the strong will survive Hear the roar and you will know you’re alive Feel the energy build in your soul ‘cause it’s time Another legend will be born Another battle will be won.

cronología.

Unfavorable situation Nil Dyel.
Show me a smile, baby Matt Byrnes.
You're my baby Emmilian V.

Matt Byrnes
Protegido

Emmilian Velychenko
Sirviente

???
?????
Baldr E. Vilhjálmsson

Frase :
Hear the roar and you will know you’re alive Feel the energy build in your soul Feed the fire that is raging inside.

Posición :
Seme

Pareja :
Perdí la cuenta.

Raza :
Vesta

"
MeRcAdErES

por Contenido patrocinado
Contenido patrocinado

"